Store sponsorater er fortid i Nykredit: Nu skal der satses på lokal synlighed
![Foto fra "Nykredit Copenhagen Marathon" i 2013. Nykredit har ingen planer om at genoptage sine store sponsorater | Foto: Copenhagen Marathon/PR](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article10149515.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Nykredit%2520Copenhagen%2520Marathon.jpeg)
Nykredit har i en årrække satset massivt på at opnå synlighed via en række større sponsorater med fokus på sport, motion, kunst og anden kultur, som på forskellige måder har ramt et bredt udsnit af befolkningen.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Banker kaprer kunder med kunst og kuldegysninger
For abonnenter