Store sponsorater er fortid i Nykredit: Nu skal der satses på lokal synlighed

Det er slut med at være hovedsponsor for events som Copenhagen Marathon og Den Kongelige Opera. Det fortæller sponsoransvarlig i Nykredit, efter realkreditkoncernen har lagt sin sponsorstrategi om for i stedet at satse på mange små og mindre lokale sponsorater.
Foto fra "Nykredit Copenhagen Marathon" i 2013. Nykredit har ingen planer om at genoptage sine store sponsorater | Foto: Copenhagen Marathon/PR
Foto fra "Nykredit Copenhagen Marathon" i 2013. Nykredit har ingen planer om at genoptage sine store sponsorater | Foto: Copenhagen Marathon/PR

Nykredit har i en årrække satset massivt på at opnå synlighed via en række større sponsorater med fokus på sport, motion, kunst og anden kultur, som på forskellige måder har ramt et bredt udsnit af befolkningen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også