FinansWatch

Alm. Brand ændrer sponsorstrategi: Hver fjerde kunde skal komme fra partnerskaber

Alm. Brand satser massivt på et nyt forretningsområde, hvor tætte partnerskaber skal skaffe masser af nye kunder til finanskoncernen, som til gengæld dropper mere traditionelle sponsorater. I øjeblikket tester Alm. Brand konceptet med håndboldklubben Viborg HK.

Heidi Verup, partnerdirektør i Alm. Brand | Foto: PR

Når Alm. Brand Bank og Dansk Svømmeunion efter fire succesfulde år går hvert til sit ved årsskiftet, markerer det samtidig et skift i måden, finanskoncernen indgår sponsorater – også kaldet partnerskaber – på.

Det fortæller Heidi Verup, partnerdirektør i Alm. Brand.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Finansjob

Se flere jobs

Se flere jobs