Danske Bank: Næppe fadøl og pølser i filialerne

FinansWatch har snakket med Danske Banks koncernsponsorchef om det netop igangsatte fodboldlandsholdssponsorat.
Foto: LARS KRABBE
Foto: LARS KRABBE

En klarere profilering og folkelighed uden nødvendigvis at servere fadøl og pølser i filialerne. Det er meget kort sagt grundlaget for Danske Banks valg af fodboldlandsholdet som sponsorplatform de næste fire år, forklarer koncernsponsorchef Jeppe Madsbad Lauritzen til FinansWatch.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også