Tryg spiller på hele klaveret

Mens Topdanmark ikke bruger massemedierne til at reklamere for sig selv, har Tryg valgt en anden strategi. Læs hvordan marketingdirektør Christian Bjerring vil positionere Tryg i 2011.
AF STEFAN SINGH KAILAY

FinansWatch vil i den kommende tid bede marketingcheferne hos de større aktører i den finansielle sektor fortælle om deres markedsføringsstrategi efter krisen. Vi har i denne omgang talt med Christian Bjerring, der er marketingdirektør i Tryg.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også