FinansWatch

Tryg spiller på hele klaveret

Mens Topdanmark ikke bruger massemedierne til at reklamere for sig selv, har Tryg valgt en anden strategi. Læs hvordan marketingdirektør Christian Bjerring vil positionere Tryg i 2011.

FinansWatch vil i den kommende tid bede marketingcheferne hos de større aktører i den finansielle sektor fortælle om deres markedsføringsstrategi efter krisen. Vi har i denne omgang talt med Christian Bjerring, der er marketingdirektør i Tryg.

Hvordan opfatter du dit selskabs brand?

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Finansjob

Se flere jobs

Se flere jobs