FinansWatch

Tryg spiller på hele klaveret

Mens Topdanmark ikke bruger massemedierne til at reklamere for sig selv, har Tryg valgt en anden strategi. Læs hvordan marketingdirektør Christian Bjerring vil positionere Tryg i 2011.

FinansWatch vil i den kommende tid bede marketingcheferne hos de større aktører i den finansielle sektor fortælle om deres markedsføringsstrategi efter krisen. Vi har i denne omgang talt med Christian Bjerring, der er marketingdirektør i Tryg.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Analyse: Finansiel Stabilitet havde hårdt brug for Højesterets dom i Roskilde Bank-sagaen

Thi kendes for ret, også magtfulde bankdirektører har et personligt ansvar for, at bankkreditter vurderes ordentligt. Højesterets dom i Roskilde Bank-sagen mejsler i granit, at “business judgement rules” ikke er et fripas for bankledelser. Afgørende, principiel dom, også for nutidens bankhåndværk, skriver FinansWatch’ Jens Chr. Hansen i denne analyse.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs