FinansWatch

Telefonkø er ebbet ud hos Topdanmark

Skadesafdelingen hos Topdanmark er kommet på omgangshøjde med antallet ad anmeldelser.

Efter en meget travl weekend, hvor mange kunder hang fast i telefonkøen, når de ville anmelde en vandskade efter weekendens skybrud, er skadesafdelingerne hos Topdanmark nu kommet på omgangshøjde med antallet af anmeldelser.

"Vi havde meget kø i skadesafdelingerne allerede lørdag aften, hvor vi havde sat vores beredskab ind. Der er fortsat meget run på skadesafdelingerne, men man kan komme igennem," siger Topdanmarks administrerende direktør, Christian Sagild.

Flaskehalsen ligger ifølge topchefen i et begrænset antal skadesservicevirksomheder, som hyres af Topdanmark til at hjælpe kunderne med at få vandet væk og affugte kældrene.

"Danmark er ikke bestykket med skadesservicevirksomheder, og derfor kommer der noget ventetid. Men kunderne anerkender, at det er en relativt stor begivenhed. Der er en meget venlig og positiv holdning over for travlheden i skadesserviceselskaberne," fortæller han.

(Ritzau Finans)

Mere fra FinansWatch

Analyse: Finansiel Stabilitet havde hårdt brug for Højesterets dom i Roskilde Bank-sagaen

Thi kendes for ret, også magtfulde bankdirektører har et personligt ansvar for, at bankkreditter vurderes ordentligt. Højesterets dom i Roskilde Bank-sagen mejsler i granit, at “business judgement rules” ikke er et fripas for bankledelser. Afgørende, principiel dom, også for nutidens bankhåndværk, skriver FinansWatch’ Jens Chr. Hansen i denne analyse.

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs