"Vores branche er relativt uinteressant og utroværdig"

Topdanmark måler ikke sit brand ud fra omdømme og image, men ved at fokusere på kundeservice, fortæller marketingchefen, der har fravalgt at annoncere for sin virksomhed.
Foto: Topdanmark
Foto: Topdanmark
AF STEFAN SINGH KAILAY

FinansWatch vil i den kommende tid bede marketingcheferne hos de større aktører i den finansielle sektor fortælle om deres markedsføringsstrategi efter krisen. Den første i rækken er Topdanmarks marketingchef Bjørn Verwohlt.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også