FinansWatch

"Vores branche er relativt uinteressant og utroværdig"

Topdanmark måler ikke sit brand ud fra omdømme og image, men ved at fokusere på kundeservice, fortæller marketingchefen, der har fravalgt at annoncere for sin virksomhed.

Foto: Topdanmark

FinansWatch vil i den kommende tid bede marketingcheferne hos de større aktører i den finansielle sektor fortælle om deres markedsføringsstrategi efter krisen. Den første i rækken er Topdanmarks marketingchef Bjørn Verwohlt.

Hvordan opfatter du dit selskabs brand?

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs