Wilson-Brown bliver en permanent nordisk løsning for Codan

Phil Wilson-Brown har nu officielt fået jobbet om direktør for strategi, marketing og kunder i RSAs skandinaviske forretning, der blandt andet tæller Codan.
Af Anders Heering

Det meddeler selskabet i en pressemeddelelse.

Codan og svenske Trygg-Hansa er ejet af RSA, hvor 39-årige Phil Wilson-Brown for ansvar for strategi, marketing og kunder på tværs af Danmark, Sverige, Norge og Finland. Den stilling kender han ganske udmærket, da han har været konstitueret siden sommeren 2009.

Phil Wilson-Brown har været ansat som koncernchef for ekstern kommunikation i RSA siden 2004 – han tiltræder officielt sit nye job 1. marts.

Fremragende kampagner

“Jeg er meget begejstret over at kunne fortsætte med at lede det skandinaviske strategi- og marketingteam. I løbet af det seneste år har vi gennemført nogle fremragende kampagner, som har øget opmærksomheden omkring vores brand, medført en stor stigning i antallet af besøgende på hjemmesiden og i antallet af indgående opkald. Vores fokus fremadrettet er at fortsætte med at sikre en høj kvalitet af produkter og serviceydelser til vores kunder for dermed at skabe stor vækst og fastholde kunder. Med det gode team vi har, er jeg sikker på, at det vil lykkes for os,” siger Phil Wilson-Brown i pressemeddelelsen.

Her istemmer den nyudnævnte topchef Mike Holliday-Williams:

Flytteplaner

“Jeg er glad for, at Phil har sagt ja til at blive i jobbet. Phil har været en afgørende drivkraft bag vores marketingstrategi og har realiseret vores ambitioner på området. Phil har et stærkt kunde- og servicefokus, som er afgørende for at drive vores forretning fremad.”

Phil Wilson-Brown har en kone og tre børn i London, men familien flytter nu til Stockholm.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også