Banknordik tænker som Amagerbanken

Ser man bort fra ejendomskunderne, så er der store lighedstegn mellem Amagerbanken og Banknordik, mener direktør Janus Petersen. Han vil være den lille bank blandt de store.
Foto: Nikolaj Svennevig
Foto: Nikolaj Svennevig

For tre år siden havde Banknordik 25.000 kunder og var mest at regne som en færøsk lokalbank. I dag er omsætningen firdoblet, og antallet af kunder er ottedoblet til 200.000. Det er resultatet af en vækststrategi fra 2005, der kulminerede med overtagelsen af den grønne del af Amagerbanken i år.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også