Jyske Bank-boss: Svær beslutning at ændre priserne

FERIE I FINANSLAND: Efter at en fejl på flyets haleror sidste år forhindrede en tur til Bali, satser Jyske Banks forretningsdirektør, Hanne Birgitte Møller, kraftigt på at tilbringe denne sommer med familien på den indonesiske ø. Hun ser tilbage på et første halvår, der indeholdt særligt én svær beslutning.

Det var ikke en nem beslutning, da Jyske Bank tidligere på året valgte at hæve priserne på en række serviceydelser.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også