Lokalbank bruger bybusser til at slå sit navn fast fem år efter fusion

Da Fynske Bank blev dannet i 2013, var det nødvendigt at slå det nye navn fast. Den indsats fortsætter med et alternativt middel, der skal sprede budskabet specifikke steder på Fyn. Det gør banken, selvom kun en lille del af bankens nye kunder kommer på grund af markedsføring.
Thomas Thoft Madsen, områdedirektør for kunder i Fynske Bank
Thomas Thoft Madsen, områdedirektør for kunder i Fynske Bank

Målrettet markedsføring kan være mange ting. Det kan være bannerreklamen for de sko, du netop har søgt efter på en hjemmeside. Det kan være en e-mail i din indbakke fra banken med forslag til ændringer i din økonomi på baggrund af din økonomiske situation, den såkaldte 1:1-dialog.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også