Direktør i reklamebureau: Massekampagner fylder mindre i finanssektoren
![Der hænger mange reklamer i bybilledet. Her fire på Kgs. Nytorv i København. Der er dog langt i mellem reklamerne fra de finansielle virksomheder. | Foto: Ritzau Scanpix/Kasper Palsnov](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article10751623.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20140706-141526-5-8331x5000we.jpg)
Det er ikke til at åbne sin e-mailindbakke, Facebook-side eller næsten en hvilken som helst hjemmeside i dag uden at støde på en reklame. Og det er ikke bare i form af annoncer. Det er i høj grad skræddersyede henvendelser, som bygger på data indsamlet om den specifikke kunde eller bruger.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Måling: Titusindevis af kunder forlader Danske Bank
For abonnenter
Nordjysk by får atter et pengeinstitut
For abonnenter