Trods opkøb: Tryg og Alka fastholder forskellige sponsorstrategier

Trygs overtagelse af Alka Forsikring får ingen betydning for de to forsikringsselskabers vidt forskellige måde at opnå mere synlighed på, bekræfter selskaberne. Alka ligger i forhandlinger om at forlænge sit hovedsponsorat af Superligaen.
Lise Agerley, kommunikationsdirektør i Alka Forsikring | Foto: Alka Forsikring/PR
Lise Agerley, kommunikationsdirektør i Alka Forsikring | Foto: Alka Forsikring/PR

Årets mest opsigtsvækkende handel i den danske forsikringsbranche – Trygs opkøb af Alka Forsikring for 8,2 mia. kr. – får ingen betydning på de to forsikringsselskabers vidt forskellige tilgang til sponsorater og måde at opnå mere synlighed på.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også