FinansWatch

Trods opkøb: Tryg og Alka fastholder forskellige sponsorstrategier

Trygs overtagelse af Alka Forsikring får ingen betydning for de to forsikringsselskabers vidt forskellige måde at opnå mere synlighed på, bekræfter selskaberne. Alka ligger i forhandlinger om at forlænge sit hovedsponsorat af Superligaen.

Lise Agerley, kommunikationsdirektør i Alka Forsikring | Foto: Alka Forsikring/PR

Årets mest opsigtsvækkende handel i den danske forsikringsbranche – Trygs opkøb af Alka Forsikring for 8,2 mia. kr. – får ingen betydning på de to forsikringsselskabers vidt forskellige tilgang til sponsorater og måde at opnå mere synlighed på.

Det bekræfter begge selskaber over for FinansWatch.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Nordfyns Bank firdobler resultat

Vækst på toppen og tilbageførte nedskrivninger sender Nordfyns Banks resultat i vejret efter årets første ni måneder. Tredje kvartal spæder til med en bundlinje, der er 70 pct. højere end samme kvartal i fjor.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Finansjob

Se flere jobs

Se flere jobs