Alm. Brand Bank råber sektoren op: Kunderne skal mærke, at de betyder noget

Bankdirektør Michael Iversen advarer sine kolleger om, at bankerne vil miste kunder, hvis de ikke begynder at tage deres kunder alvorligt. Den næste generation vil stille større krav til deres bank, siger vicedirektøren for Alm. Brand Bank, som har søsat initiativer for at øge kundeglæden.
Michael Iversen, vicedirektør i Alm. Brand Bank. | Foto: PR
Michael Iversen, vicedirektør i Alm. Brand Bank. | Foto: PR

Bankerne skal begynde at tage deres kunder mere alvorligt, hvis de skal gøre sig forhåbninger om, at fremtidens bankkunder aktivt vil vælge dem til. Sådan lyder opråbet fra vicedirektør i Alm. Brand Bank, Michael Iversen, i et interview med FinansWatch. Samtidig erkender han, at Alm. Brand Bank selv har været for dårlig til at tage kunderne alvorligt.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår