Danske Banks andelsbolig-sats del af større plan: "Det er jo alment kendt, at banken historisk har mistet kunder"

Der skal mindre fokus på fortidens spøgelser og mere fokus på fremtidens kunder, er analysen i Danske Bank. Nyt samarbejde med andelsboligportal er et skridt på vejen, mener bankens ansvarlige for boligområdet.
Danske Bank vil være mere kundevendt, og nyt samarbejde med andelsboligportal er et eksempel på dette. | Foto: PR/ Danske Bank
Danske Bank vil være mere kundevendt, og nyt samarbejde med andelsboligportal er et eksempel på dette. | Foto: PR/ Danske Bank

Danske Banks nye samarbejde med andelsboligportalen Waitley er et led i en større charmeoffensiv over for især yngre boligkøbere i storbyerne. Det fortæller Peter Rüdiger Smith, chef for afdelingen Buying and Owning Real Estate i Danske Bank, til FinansWatch.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også