FinansWatch

Oprydning skrider frem: Nu vil Danske Bank fortælle om sig selv på tv

Tiden er ved at være moden til en tv-kampagne med en bredere fortælling om Danske Bank, end hvad man har set i årevis, lyder det fra bankens marketingschef. ”Det her kan man måske betragte som de første 500 meter af et maraton,” siger han.

Danske Bank er klar med en tv-kampagne, men bankens brand er fortsat en udfordring, lyder det fra marketingschef. | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

Danske Bank er nået så langt med sin oprydning, at tiden nu er moden til en reklamekampagne med et bredere sigte. Den skal køre på tv og fremme et budskab om, at Danske Bank står klar til at hjælpe sine kunder bedre på vej.

I 2019 iværksatte banken med den daværende topchef Chris Vogelzang i spidsen 2023-strategien ’Better bank’ med mål om at få compliance - altså regelefterlevelse - under kontrol og at opnå kommercielt momentum. Den plan går så godt, at der nu er rum til budskaber i tv, der ikke har et snævert produktfokus.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs