
Danske Bank er nået så langt med sin oprydning, at tiden nu er moden til en reklamekampagne med et bredere sigte. Den skal køre på tv og fremme et budskab om, at Danske Bank står klar til at hjælpe sine kunder bedre på vej.
I 2019 iværksatte banken med den daværende topchef Chris Vogelzang i spidsen 2023-strategien ’Better bank’ med mål om at få compliance - altså regelefterlevelse - under kontrol og at opnå kommercielt momentum. Den plan går så godt, at der nu er rum til budskaber i tv, der ikke har et snævert produktfokus.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra FinansWatch
"Floskelsnak" og "bankbashing": Blå partier langer ud efter minister i kølvandet på konkurrencerapport
Erhvervsminister Simon Kollerup (S) kalder ny rapport om konkurrencesituationen på bankmarkedet for ”alarmerende læsning”. Det kalder på yderligere uddybning, hvis ikke det skal falde i kategorien bankbashing, mener Venstre og Nye Borgerlige, der læser rapporten noget anderledes end regeringen og et af dens støttepartier.