Oprydning skrider frem: Nu vil Danske Bank fortælle om sig selv på tv

Tiden er ved at være moden til en tv-kampagne med en bredere fortælling om Danske Bank, end hvad man har set i årevis, lyder det fra bankens marketingschef. ”Det her kan man måske betragte som de første 500 meter af et maraton,” siger han.
Danske Bank er klar med en tv-kampagne, men bankens brand er fortsat en udfordring, lyder det fra marketingschef. | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix
Danske Bank er klar med en tv-kampagne, men bankens brand er fortsat en udfordring, lyder det fra marketingschef. | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

Danske Bank er nået så langt med sin oprydning, at tiden nu er moden til en reklamekampagne med et bredere sigte. Den skal køre på tv og fremme et budskab om, at Danske Bank står klar til at hjælpe sine kunder bedre på vej.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også