Banknordik indleder opgør mod særlig banksyge i jagten på bedre image

En ny, storstilet kampagne fra Banknordik skal øge kendskabet til banken i Danmark og forbedre bankens image. Kampagnen er ifølge den færøske bank et opgør med en særlig banksyge. Topchef håber, at et potentielt forbedret image og konkurrencedygtige priser vil gøre Banknordik i stand til at hente 2.000 nye kunder årligt frem mod 2020.
Bankrådgiveren "Lars" er på kursus for at komme sin tendens til at snakke "bankvolpayk" til livs. I munden har han et særligt mundstykke, der lærer folk med talebesvær at tale rent.
Bankrådgiveren "Lars" er på kursus for at komme sin tendens til at snakke "bankvolpayk" til livs. I munden har han et særligt mundstykke, der lærer folk med talebesvær at tale rent.

I en ny reklamefilm fra Banknordik hopper bankrådgiveren "Lars" rundt i jakkesæt på en nedslidt trampolin i familiens have, mens han råber usammenhængende ord ud i hele villakvarteret.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også