Danske Bank dypper forsigtigt tåen i det kinesiske marked

Kina er en stor mundfuld selv for Danmarks største bank, der kun forsigtigt prøvesmager mulighederne mod øst. Med et nyt partnerskab vil Danske Bank give iværksættere bedre muligheder på det enorme marked.
Klavs Hjort, Head of Business Innovation, Business Banking, Danske Bank. | Foto: PR
Klavs Hjort, Head of Business Innovation, Business Banking, Danske Bank. | Foto: PR

Der er langt fra Kuppelsalen i Danske Banks lokaler i Laksegade i centrum af København til Beijing, Shanghai og de uanede forretningsmuligheder på det kinesiske marked.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også