Nyby: Vi skal være mere kundeopsøgende

Spar Nords nye strategiplan ”Tid til kunder” handler bl.a. om, at banken skal have styrket og systematiseret det kundeopsøgende arbejde.

Iklædt sin Spar Nord-rustning har Lasse Nybo og den øvrige ledelse i den nordjyske bank de senere år reddet kongeriget rundt og plantet bankens flag i ikke mindre end 27 byer, hvor banken tidligere ikke var tilstede. Nu har den aggressive vækststrategi fået et andet udseende, fremover skal banken vokse organisk – og den nye ridder bliver den enkelte bankrådgiver, der skal have et langt større fokus på at kapre mere forretning til den fortsat vækstsultne bank.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også