Gjensidige tog imod ny medarbejder med en ankelhilsen: "Det var noget anderledes"

I stedet for fælles velkomst og morgenmad med afdelingen var det en næsten tom arbejdsplads, som en ny medarbejder i Gjensidige mødte ind til. Det fortæller leder i FinansWatchs serie om finanssektorens oplæring af nye medarbejdere under coronakrisen.
At komme socialt ind i et team, bliver mere vanskeligt for nye medarbejdere, siger leder af Commercial Skade hos Gjensidige. | Foto: Gjensidige/PR
At komme socialt ind i et team, bliver mere vanskeligt for nye medarbejdere, siger leder af Commercial Skade hos Gjensidige. | Foto: Gjensidige/PR

Det var en noget tom arbejdsplads, som en ny medarbejder i Gjensidiges skadeafdeling mødte ind til 1. april.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også