Strategi-eksperter: "Lyt til kunderne eller tab"

Fremtidens aktører inden for finansektoren skal sætte kundens behov i centrum frem for kun at fokusere på bundlinien. Ellers bliver de overhalet af konkurrenterne.
Af THOMAS PECKHAM

Med behændig næve sætter HR-eksperterne Roger Peverelli og Reggy De Feniks et dybt stød ind i mellemgulvet på de danske banker, pensions- og forsikringsselskaber. De skal sætte kundens behov og ønsker i centrum frem for udelukkende at fokusere på bundlinien.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også