Strategi-eksperter: "Lyt til kunderne eller tab"

Fremtidens aktører inden for finansektoren skal sætte kundens behov i centrum frem for kun at fokusere på bundlinien. Ellers bliver de overhalet af konkurrenterne.
Af THOMAS PECKHAM

Med behændig næve sætter HR-eksperterne Roger Peverelli og Reggy De Feniks et dybt stød ind i mellemgulvet på de danske banker, pensions- og forsikringsselskaber. De skal sætte kundens behov og ønsker i centrum frem for udelukkende at fokusere på bundlinien.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også