Sydbank forsøger at lytte til kunderne

Sydbank spørger kunderne til råds, når de udvikler nye produkter. Men ikke altid, for kunderne ved oftest ikke, hvad de har brug for.
Af: THOMAS PECKHAM

FinansWatch bragte 31. maj en artikel hvori strategieksperten, Roger Peverelli, kritiserede banker, forsikringsselskaber og pensionsselskaber for at tænke på bundlinen frem for at sætte kundernes behov og ønsker i centrum. FinansWatch har spurgt en af landets største banker, Sydbank, om, hvorvidt man er god nok til at lytte til kunderne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Relaterede artikler:

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også