FinansWatch

Sydbank forsøger at lytte til kunderne

Sydbank spørger kunderne til råds, når de udvikler nye produkter. Men ikke altid, for kunderne ved oftest ikke, hvad de har brug for.

FinansWatch bragte 31. maj en artikel hvori strategieksperten, Roger Peverelli, kritiserede banker, forsikringsselskaber og pensionsselskaber for at tænke på bundlinen frem for at sætte kundernes behov og ønsker i centrum. FinansWatch har spurgt en af landets største banker, Sydbank, om, hvorvidt man er god nok til at lytte til kunderne.

”Vi lever af at imødekomme kundernes behov, så jeg ser ikke nogen modsætning mellem at sætte kunden i centrum og samtidig få et godt resultat på bundlinjen. Derfor hører vi dem også eksempelvis i forbindelse med lanceringen af nye produkter," siger Jess Olsen, områdedirektør og ansvarlig for kundeområdet i Sydbank.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs