Sådan får forsikringsselskaber succes på sociale medier
![](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article7454388.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Thomas%2520Djurs%25C3%25B8.jpg)
Sociale medier er ikke længere bare en trend, de er blevet en del af vores hverdag. De er måden, hvorpå alle generationer nu kommunikerer, underholdes, holdes opdateret på nyheder samt tager beslutninger om, hvad de skal købe. Hovedparten af verdens førende virksomheder, som Apple, Google og Coca-Cola, har for længst set de økonomiske fordele ved brug af de sociale medier og høster i dag frugterne af dette arbejde.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Forsikringsselskaber skal ride teknologi-bølgen
For abonnenter