Sådan får forsikringsselskaber succes på sociale medier

Klumme: Sociale medier spiller en afgørende rolle i dagens samfund, og bruges de rigtigt, er der store fordele at hente for virksomheder. Forsikringsbranchen er ingen undtagelse, og nedenstående syv råd kan fungere som en rettesnor for, hvorledes de kan opnå den ønskede succes.
AF THOMAS DJURSØ, COUNTRY CLIENT PARTNER FOR COGNIZANT, DANMARK

Sociale medier er ikke længere bare en trend, de er blevet en del af vores hverdag. De er måden, hvorpå alle generationer nu kommunikerer, underholdes, holdes opdateret på nyheder samt tager beslutninger om, hvad de skal købe. Hovedparten af verdens førende virksomheder, som Apple, Google og Coca-Cola, har for længst set de økonomiske fordele ved brug af de sociale medier og høster i dag frugterne af dette arbejde.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også