Forbrugerrådet kritiserer Jyske Banks TV-fremstød

Det er reklame – men for tæt på skjult reklame – når et Jyske Bank-produceret TV-show får en time på TV3 hver søndag, lyder det fra Forbrugerådet. Observatør hælder dog mere til TV3's udlægning.
Foto: JyskeBank.tv/PR
Foto: JyskeBank.tv/PR

Spørger man TV3, er det et program som alle andre. Spørger man Jyske Bank, er det en times rendyrket og billigt købt reklame for banken. Men hvad det så end er, så bryder Forbrugerrådet – der hælder til bankens udlægning - sig meget lidt om det programsamarbejde, TV-stationen og banken har indgået om udsendelsen '2 boliger - 1 pris.'

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også