FinansWatch

Trine Fruergaard skiftede Havnegrillen i Gilleleje ud med presseafdelingen i ATP

Finanssektorens nye ansigter: Trine Fruergaard har brugt sine evner som kommunikatør i modebranchen, it-branchen og overfor sine kunder, da hun købte en grillbar for at stemple ud af hamsterhjulet. Nu bruger hun dem i kommunikations-teamet hos ATP, hvor hun tager sig af dialogen med pressen.

Trine Fruergaard tager sig blandt andet af dialogen med journalister hos ATP. | Foto: ATP

Når ATP overvejer, hvordan pensionsselskabet skal gribe kommunikationen med pressen an, er Trine Fruergaard med på holdet. Hun har været presse- og kommunikationsrådgiver hos ATP i et halvt års tid, hvilket er hendes første job i finansbranchen. Men derfor er hun ikke typen, der sidder i hjørnet og lytter, når beslutningerne bliver truffet.

”Jeg er nysgerrig og ambitiøs som menneske og har altid haft en tiltro til mine egne evner, der gør, at jeg ikke lader mig hæmme af hierarki og ansvarsområder. Det skal ikke forstås som, at jeg har rundsave på albuerne, men mere som, at hvis jeg ser et hul i værdikæden, så gør jeg en indsats for at lappe det,” fortæller hun.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs