FinansWatch

Sofie forsker i Gjensidige-kundernes adfærd

Finanssektorens nye ansigter: Brugen af data breder sig i forsikringsselskaberne, og en af dem, der sidder og arbejder med det, er Sofie Kongsmark Madsen, der sidder i marketingafdelingen og beskæftiger sig med kundedata.

Sofie Kongsmark Madsen er et af finanssektorens nye ansigter. Hun er ansat som analytiker i Gjensidige. | Foto: PR / Gjensidige

Når en ung universitetsstuderende fra København kontakter sit forsikringsselskab, har vedkommende ofte hverken samme behov eller forventninger til selskabet som en ældre håndværker fra Lolland.

Det skal forsikringsselskaberne kunne rumme, og en af dem, der er på opgaven med at sikre den rigtige behandling til den rigtige kunde, er Sofie Kongsmark Madsen. Hun sidder i Gjensidiges afdeling for digital udvikling, marketing og CRM, hvor hun siden 2017 har arbejdet med data og kundeadfærd.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs