Sofie forsker i Gjensidige-kundernes adfærd

Finanssektorens nye ansigter: Brugen af data breder sig i forsikringsselskaberne, og en af dem, der sidder og arbejder med det, er Sofie Kongsmark Madsen, der sidder i marketingafdelingen og beskæftiger sig med kundedata.
Sofie Kongsmark Madsen er et af finanssektorens nye ansigter. Hun er ansat som analytiker i Gjensidige. | Foto: PR / Gjensidige
Sofie Kongsmark Madsen er et af finanssektorens nye ansigter. Hun er ansat som analytiker i Gjensidige. | Foto: PR / Gjensidige

Når en ung universitetsstuderende fra København kontakter sit forsikringsselskab, har vedkommende ofte hverken samme behov eller forventninger til selskabet som en ældre håndværker fra Lolland.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også