FinansWatch

Nøddebo: Tiltag skal styrke markedspositionen

I den kommende tid vil Realkredit Danmark søsætte en række initiativer, der skal bringe forretningen tættere på kunderne og dermed styrke markedspositionen, lyder det fra adm. direktør Carsten Nøddebo.

Foto: Ritzau Scanpix/Lars Skaaning

I løbet af årets første tre måneder er der blevet skruet op for markedsføringen af Realkredit Danmark med kampagnen Fjern tvivlen. Kampagnen er bare ét af en række tiltag, der i løbet af den kommende tid vil blive søsat for at styrke Realkredit Danmarks markedsposition.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

1,5 millioner danskere investerer i Qatar: "Det er dilemmafyldt"

Fem danske pensionsselskaber har på vegne af 1,5 mio. kunder investeret små 900 mio kr. i Qatar, viser en opgørelse, som mediet Danwatch har foretaget. Chef for ansvarlige investeringer hos Danica Pension erkender, at ”det er dilemmafyldt at investere i statsobligationer” fra visse lande.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs