FinansWatch

Nøddebo: Tiltag skal styrke markedspositionen

I den kommende tid vil Realkredit Danmark søsætte en række initiativer, der skal bringe forretningen tættere på kunderne og dermed styrke markedspositionen, lyder det fra adm. direktør Carsten Nøddebo.

Foto: Ritzau Scanpix/Lars Skaaning

I løbet af årets første tre måneder er der blevet skruet op for markedsføringen af Realkredit Danmark med kampagnen Fjern tvivlen. Kampagnen er bare ét af en række tiltag, der i løbet af den kommende tid vil blive søsat for at styrke Realkredit Danmarks markedsposition.

Den første juni bliver næste tiltag sat i søen, når en række boligcentre åbner rundt omkring i Danmark.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Finansjob

Se flere jobs

Se flere jobs