Nøddebo: Tiltag skal styrke markedspositionen

I den kommende tid vil Realkredit Danmark søsætte en række initiativer, der skal bringe forretningen tættere på kunderne og dermed styrke markedspositionen, lyder det fra adm. direktør Carsten Nøddebo.
Foto: Ritzau Scanpix/Lars Skaaning
Foto: Ritzau Scanpix/Lars Skaaning

I løbet af årets første tre måneder er der blevet skruet op for markedsføringen af Realkredit Danmark med kampagnen Fjern tvivlen. Kampagnen er bare ét af en række tiltag, der i løbet af den kommende tid vil blive søsat for at styrke Realkredit Danmarks markedsposition.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også