Nykredit digitaliserer sine kundeoplevelser

BAG MURENE I NYKREDIT: Marketing- og digitaliseringsafdelingen skal skabe kundeoplevelser, og det skal ske i et højere tempo, end man gjorde tidligere.
Foto: Stine Bidstrup
Foto: Stine Bidstrup

Det er egentlig meget simpelt. Tag et par billeder af din bolig med din telefon, send dem til en ejendomsmægler via en app, og få et svar tilbage fra mægleren på, hvor meget boligen cirka er værd. Det kaldes en kundeoplevelse, og det er et af de produkter, Nykredits marketings- og digitaliseringsafdeling står bag.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også