Nykredit jubler over lagkagesucces

Lanceringen af et lagkagediagram, der giver Nykredits netbankkunder mulighed for at se, hvad de bruger deres penge på, er den største succes for Nykredits netbank de seneste ti år, siger Thomas Kragh, underdirektør for digitale kanaler i Nykredit.
AF PIA MUNKSGAARD, pm@finanswatch.dk

Et simpelt lagkagediagram, der viser, hvor mange penge, der er gået til tøj og cafebesøg.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede artikler:

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også