Jyske Bank i stor strategiændring: Udfaser BRF-brandet for privatkunder

Der ligger en større strategisk ændring bag den personrokade, som Jyske Bank fredag har annonceret i toppen af BRF Kredit. BRF-brandet bliver således udfaset over for privatkunder. Samtidig er der betydelige ændringer i begge selskabers organisation (Opdateret kl. 11.41).
Bankdirektør i Jyske Bank, Peter Schleidt | Foto: Arkiv: Jyllands-Posten/Uffe Weng
Bankdirektør i Jyske Bank, Peter Schleidt | Foto: Arkiv: Jyllands-Posten/Uffe Weng

Præcisering kl. 11.41: Det fremgik tidligere af artiklen, at BRF-brandet på erhvervsområdet ville blive fastholdt, men Jyske Bank oplyser nu, at man på sigt forventer også her at udfase det og i stedet markedsføre Jyske Bank-brandet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også