Kampen om bankernes rigeste kunder handler om det perfekte match: "Kemi betyder alt"

Når private banking-kunder skal ind i folden er matchet mellem rådgiver og kunde det vigtigste, for det giver en bedre relation. Føler kunderne sig vigtige, laver de flere forretninger, siger forsker.
Landets banker trækker på relationsarbejde og netværk, når de skal forføre landets rigeste mennesker. | Foto: Ernst van Norde
Landets banker trækker på relationsarbejde og netværk, når de skal forføre landets rigeste mennesker. | Foto: Ernst van Norde

Hvad har datingapps som Tinder, Happn og Bumble til fælles med bankers jagt efter private banking-kunder?

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også