Banker: Digitaliseringstoget kører, men der står 500.000 tilbage på perronen

Bankerne har sparet mange penge på at digitalisere, men der er nogle kunder tilbage, som slet ikke er klar til digitaliseringen.
Foto: Ritzau Scanpix/Berit Hvassum
Foto: Ritzau Scanpix/Berit Hvassum

Det startede egentlig som en typisk paneldebat i Finansteltet på Folkemødet. Marianne Vestergaard fra den digitale hjemmehjælp Din Ehjælp fortalte om, at hun ofte møder - særligt ældre - mennesker, som får sværere og sværere ved at interagere med banken på grund af den stigende digitalisering.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også