Danske Banks tilbud til de ”enkle” kunder blev forsinket

Den stopklods, der skulle være med til at bremse kundeflugten i Danske Bank, er blevet forsinket. Planen var at lancere nyt produkt til de ”enkle” kunder i efteråret, men det nåede man ikke.

Danske Banks indførelse af nye kundeprogrammer i januar 2013 medførte, at banken i en lang periode mistede 10.000 kunder om måneden. Nyt tilbud til de ”enkle” kunder skulle så være lanceret i efteråret, og dermed være med til at afbøde det fald i den type kunder, der har en enkel økonomi.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også