Danske Bank går i offensiven over for "de enkle kunder"

Thomas Borgen er ikke tilfreds med det produkt-tilbud, banken i dag har til kunder med en simpel økonomi. I løbet af få måneder får de et nyudviklet produkt.
Foto: CARSTEN BUNDGAARD
Foto: CARSTEN BUNDGAARD

Det vakte et ramaskrig af en anden verden, da Danske Bank i vinteren 2013 lancerede sit nye kundeprogram, hvor banken bl.a. meldte ud, at det ville koste penge at have en almindelig lønkonto.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også