Nykredit-chef: Vi er ikke tæt nok på kunderne

Direktør Henrik Rasmussen tager resultatet fra Epsi-undersøgelsen alvorligt og vil nu tage fat på, at Nykredit rykker endnu tættere på specielt erhvervskunderne.

Onde tunger vil måske hævde, at det er det gamle spøgelse, der irriterer og driller Nykredit i den seneste kundeundersøgelse fra Epsi, hvor Nykredit Bank på kundetilfredsheden blandt erhvervskunder scorer lavest blandt alle de deltagende banker.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også