Nordea efter sløje Epsi-tal: Kunne være bedre

Nordea må notere en pæn tilbagegang i kundetilfredsheden blandt privatkunderne i den netop offentliggjorte Epsi-undersøgelse. Nordea kommer næstdårligst ud i undersøgelsen, kun Danske Bank scorer lavere.
AF MATHIAS BENCKE FREMMEN OG KASPER KRONENBERG

Nordea scorer igen lavt blandt privatkunderne i kundetilfredshedsundersøgelsen fra Epsi. Og hvad værre er, så falder Nordeas kundetilfredshed længere tilbage end konkurrenterne - kun Danske Bank får større klø i undersøgelsen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også