Nykredit har weekendsucces i ny filial

Næsten halvdelen af privatkunderne i Nykredit blev for et år siden flyttet til digitale filialer. Kunderne køber nu mest uden for klassiske åbningstider.
Bjørn Bøje Jensen | Foto: Nykredit/PR
Bjørn Bøje Jensen | Foto: Nykredit/PR

1. juni 2012 blev knap halvdelen af kunderne i Nykredit flyttet. Fra at være kunder i de sædvanlige fysiske filialer er de mindste kunder i koncernen nu i stedet kunder i i en digital filial uden mulighed for at møde op på adressen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også