Nykredit øger salget med skæve åbningstider

Kunderne i Nykredits nye, digitale filial vil gerne rådgives om aftenen og i weekender. Det har givet længere møder med øget salg, viser en status på satsningens første levemåneder.

1. juni hældte Nykredit knap halvdelen af sine kunder over i en ny filial med navnet Nykredit Direkte. Den er digital, og kunderne kan derfor kun betjenes over telefon og digitale platforme. Til gengæld har den længe åbent alle ugens syv dage. Og det har kunderne taget vel imod, nu hvor filialen har været i luften i et kvartal.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også