Danske Bank forventer endnu mere fremgang på erhvervsfronten

Selvom erhvervskunderne for tredje år i træk er mere tilfredse med Danske Bank, tror direktør for erhverv, Lars Stensgaard Mørch, at banken kan forbedre sig. Det skal ske på baggrund af en forbedret strategi.

Tilfredsheden blandt Danske Banks kunder ligger fortsat under niveau fra 2007, men direktør for Erhverv, Lars Stensgaard Mørch, forventer, at tilfredsheden blandt erhvervskunder vil forsætte den stigning, der har været siden 2009, hvor banken ramte bunden.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også