Mangelfuld rådgivning fører til erstatning for boligsælger

En kunde i Danske Bank har fået tilkendt erstatning på ca. 0,3 mio. kr., efter banken har rådgivet hende utilstrækkeligt. Hun havde dog bedt om et langt større beløb.
En boligsælger har fået en erstatning hos Danske bank | Foto: Jens Dresling
En boligsælger har fået en erstatning hos Danske bank | Foto: Jens Dresling

En boligsælgende Danske Bank-kunde kan glæde sig over at få tilkendt en smule af det beløb, hun har søgt i erstatning. Det fremgår af en ny afgørelse fra Det Finansielle Ankenævn.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også