Lollands Bank vil kapre kunder med offensiv markedsføring

Antallet af kunder skal øges yderligere i Lollands Bank, der til efteråret skyder gang i bankens største markedsføringsindsats nogensinde, siger direktøren.
Anders F. Møller. | Foto: Ritzau Scanpix/Lars Krabbe
Anders F. Møller. | Foto: Ritzau Scanpix/Lars Krabbe

Biografer, busstoppestæder og aviser på Lolland, Falster og Sydsjælland bliver i løbet af efteråret ramt af reklamer for Lollands Bank, når banken skyder gang i et storstilet markedsføringssats.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også