Lollands Bank satser på annoncering

Befolkningen flytter fra udkantsområderne, og Lollands Bank taber forretningsomfang, hvis den ikke kan tiltrække nye kunder. Derfor satser banken på en ny imagekampagne.

Dagens regnskab fra Lollands Bank viste et lille underskud på -2,1 mio. kr. før skat. Langt overvejende skyldes det negative kursreguleringer på 12,3 mio. kr., men der er også en kedelig tendens at spore i basisindtjeningen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også