Situationen på Mors er usædvanlig og kan ikke sammenlignes med eksempelvis Amagerbanken, der dels var en bank af en helt anden størrelse, men samtidig også en bank i et tætbefolket område, hvor konkurrenterne og de alternative bankmuligheder lå og ventede på kunderne på hvert et hjørne.
"Vi føler, at det er en stor forpligtigelse for os, at vi sikrer kunderne en hurtig afklaring i forhold til, hvilken bank de skal høre til fremadrettet. Der er tale om, at det er ganske små filialer, og det er et lille samfund, som Fjordbank Mors har opereret i, så det er vigtigt, at der kommer en hurtig afklaring, da bankens betydning i lokalsamfundet er markant," siger Henning Kruse Petersen til FinansWatch.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app