Frøsig maner dommedagsprofetier over små firmaer til jorden
De balancerer på et svært knivsæg, Nordea og Danske Bank, når de på den ene side er ude og gentagne gange give udtryk for stor bekymring i forhold til, hvordan de mindre og mellemstore danske virksomheder (MMVérne Red.) skal klare sig i den globale økonomi fremover. Og samtidig understreger direktørerne for landets to største banker, at de jagter kunder i lige nøjagtig det segment. Så sent som her til morgen er Tonny Thierry Andersen, Danske Banks chef for bankforretningen i Danmark, ude i Børsen og proklamere, at man iværksætter flere nye tiltag for at kunne servicere MMV-kunderne bedre.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app