Claus Christensen: Kommunikationen skal også passe til ny strategi

Claus Christensen er manden, der skal være med til at udvikle Nordeas nye kommunikationsstrategi, så den passer til koncernens nye struktur.

En ny strategi og struktur kræver også forandringer i kommunikationen. Sådan lyder det fra Claus Christensen til FinansWatch, efter det i dag kom frem, at den hidtidige kommunikationschef i Danmark, rykker et trin op af stigen og fremadrettet skal være med til at udvikle koncernens kommunikationsstrategi på globalt plan.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også