Man er nødt til at bygge huset om

God markedsføring er ikke altid nok i den finansielle sektor. Jyske Bank har lært, at gennemgribende forandringer er nødvendig. Hør hvordan banken vil positionere sig i fremtiden.
AF STEFAN SINGH KAILAY

FinansWatch har bedt marketingcheferne hos en række store aktører i den finansielle sektor fortælle om deres markedsføringsstrategi efter krisen. Frank Pedersen, der har det øverste ansvar for Jyske Banks marketingaktiviteter, forklarer og besvarer i denne omgang.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også