FinansWatch

Man er nødt til at bygge huset om

God markedsføring er ikke altid nok i den finansielle sektor. Jyske Bank har lært, at gennemgribende forandringer er nødvendig. Hør hvordan banken vil positionere sig i fremtiden.

FinansWatch har bedt marketingcheferne hos en række store aktører i den finansielle sektor fortælle om deres markedsføringsstrategi efter krisen. Frank Pedersen, der har det øverste ansvar for Jyske Banks marketingaktiviteter, forklarer og besvarer i denne omgang.

Hvordan opfatter du dit selskabs brand?

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs