Danske Bank: EM var en sponsorsucces

De danske fodboldspillere gik ikke videre ved EM-slutrunden, men alligevel ser Danske Bank deres sponsorat af landsholdet som en god forretning.
Foto: LARS KRABBE
Foto: LARS KRABBE

Selv om det var en flok skuffede danske spillere, der i går måtte sige farvel til Europamesterskaberne i fodbold efter et 1-2 nederlag til Tyskland, så er landsholdets sponsor - Danske Bank - ikke skuffet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Relaterede artikler

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også