Danske Bank går i offensiven på erhvervsområdet

Massive investeringer i digitale platforme skal give rådgivere mere tid til at fokusere på opgaver, der skaber reel værdi for banken og kunden. 
Christin Tuxen er erhvervskundedirektør i Danske Bank med ansvar for de 135.000 små og mellemstore virksomheder, der er kunder i banken. | Foto: PR / Danske Bank
Christin Tuxen er erhvervskundedirektør i Danske Bank med ansvar for de 135.000 små og mellemstore virksomheder, der er kunder i banken. | Foto: PR / Danske Bank

Når Danske Banks topchef, Carsten Egeriis, taler om at reducere omkostningerne, skal det ikke forstås som en spareøvelse. Tværtimod lægger banken an til en offensiv på erhvervsområdet med en ambition om at kapre flere nye kunder i Danmark, Sverige og Norge. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også