FinansWatch

Danske Bank: Vi har ikke rådgivet ordentligt om evighedslån

Flere års undersøgelse af Danske Banks behandling af kunderne har resulteret i, at banken har fundet flere fejl. Blandt andet har nogle kunder haft lån, som aldrig ville slutte, men det har ikke handlet om, at medarbejderne har undladt at handle, siger banken.

Peter Rostrup-Nielsen kommer til at stå i spidsen for Danske Banks nye enhed, som skal rydde op i fortidens fejl. | Foto: Danske Bank/PR

Danske Bank har torsdag offentliggjort fem nye typer af fejl, som den har opdaget i kundehåndteringen i forbindelse med sin oprydning i banken.

En af fejlene har været, at nogle kunder har været fanget med et lån, som de aldrig ville blive færdige med at betale tilbage på.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Nets vil sælge MitID og NemID

Nets vil være europamester i betalinger, og det betyder, at man vil sælge et andet forretningsområde: Det der står for driften af MitID og NemID. Betalingsvirksomheden er ved at afsøge markedet for en potentiel køber. (Opdateret)

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs