FinansWatch

Danske Bank finder flere fejl i tusindvis af kundesager

Storbanken har været igennem forretningen, og i den forbindelse har den fundet en stribe nye fejl i behandlingen af kunderne.

Foto: Jacob Gronholt-Pedersen/Reuters/Ritzau Scanpix

Danske Bank har fundet flere andre sager, hvor kunderne ikke er blevet behandlet ordentligt. Det skriver banken i en meddelelse torsdag.

"Vi har generelt foretaget betydelige investeringer i og forbedringer af vores teknologi, systemer, processer og kompetencer inden for risikostyring og compliance de seneste år, og derfor har vi også identificeret historiske fejl, som skal rettes," siger adm. direktør Chris Vogelzang i meddelelsen.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

FinansWatch trial banner 14 dage.jpg

Seneste nyt

Finansjob

Se flere

Se flere