FinansWatch

Danske Bank finder flere fejl i tusindvis af kundesager

Storbanken har været igennem forretningen, og i den forbindelse har den fundet en stribe nye fejl i behandlingen af kunderne.

Foto: Jacob Gronholt-Pedersen/Reuters/Ritzau Scanpix

Danske Bank har fundet flere andre sager, hvor kunderne ikke er blevet behandlet ordentligt. Det skriver banken i en meddelelse torsdag.

"Vi har generelt foretaget betydelige investeringer i og forbedringer af vores teknologi, systemer, processer og kompetencer inden for risikostyring og compliance de seneste år, og derfor har vi også identificeret historiske fejl, som skal rettes," siger adm. direktør Chris Vogelzang i meddelelsen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Nets vil sælge MitID og NemID

Nets vil være europamester i betalinger, og det betyder, at man vil sælge et andet forretningsområde: Det der står for driften af MitID og NemID. Betalingsvirksomheden er ved at afsøge markedet for en potentiel køber. (Opdateret)

Læs også

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs