Kunder i Danske Banks problematiske investeringsprodukt får både i pose og sæk

Kunder i Danske Banks seneste problemramte investeringsprodukt havde et positivt afkast, selvom det modsatte måtte være forventet. Men fordi rådgivningen altså var mangelfuld, får de nu også en kompensation.
Foto: Finn Frandsen
Foto: Finn Frandsen
AF FREDERIK JENSEN OG DANIEL HEDELUND

Danske Bank må punge ud og betale kompensation til kunder i lavrisiko-segmentet i Danske Porteføljepleje, for rådgivningen har været utilstrækkelig, og der har været udsigt til et negativt afkast efter omkostninger.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også